Tuesday 4 October 2016

WAHAI PARA ISTERI AJAKLAH SUAMIMU BERSETUBUH 3 KALI SEMINGGU JIKA MAHU KERJAYA SUAMIMU CEMERLANG

Wahai Para Isteri..Ajaklah Suamimu BerSetubuh 3 Kali Seminggu, Jika Mahu Kerjaya Suamimu Cemerlang
KERJAYA SUAMIMU PASTI SUKSES
Sebuah pengamatan yang mengatakan bahawa hubungan intim Suami Isteri 3 X Seminggu mampu membantu seseorang meningkatkan prestasi kerjaya di tempat kerjanya. Anda tentu terkejut ketika membacanya, bukan?. Anda pasti sedang tertanya-tanya apa hubungkaitnya antara s3ks dan pekerjaan/kerjaya?.

Satu kajian yang dilakukan oleh Anglia Ruskin University berhasil menemukan bahawa orang yang kerap melakukan hubungan intim Suami Isteri, 2-3 X Seminggu memperolehi gaji 4 atau 5 kali lebih tinggi daripada mereka yang kurang aktif secara seksualnya.


Kajian yang dilakukan di England ini menggunakan data dari 7.500 pekerja asal Yunani. Ketua Pengkaji, Dr Nick Drydakis, mengatakan kepada Metro.co.uk (20/4): Teori Keperluan Hirarki Maslow menyatakan bahawa individu yang lebih bahagia dan puas pada hidupnya, menjadi lebih produktif dan sukses dalam pekerjaan atau kerjaya, yang diterjemahkan dengan upah atau gaji yang lebih tinggi.


KAJIAN ini menyimpulkan seseorang perlu untuk dicintai dan mencintai, baik secara s3ksual atau non-se3sual oleh orang lain. Dr Nick menambahkan bahwa bila tidak adanya unsur-unsur itu, seseorang mungkin jadi lebih CENDERUNG kepada kesunyian, kesepian, kecemasan sosial dan depresi - semua faktor yang dapat mempengaruhi kerjaya seseorang.

BERAPA KERAP?
PERHUBUNGAN seksual Suami Isteri sememangnya bagus daripada segi Mental dan Fizikal untuk pasangan dan manfaatnya bergantung kepada frekuensi perhubungan tersebut di dalam seminggu.
Namun, ramai juga yang tidak tahu berapa kali perlu melakukannya untuk mendapatkan "Manfaat Bersetubuh" :
  • Sekali seminggu untuk Tidur Sempurna.
  • Dua kali seminggu umtuk Kesihatan.
  • Tiga kali seminggu untuk Jantung.
  • Empat kali seminggu untuk Awet Muda.
  • Lima kali seminggu untuk Prestasi Kerjaya.
  • Enam kali seminggu untuk Menjadi Lebih Pandai.
  • Tujuh Kali seminggu untuk Kurangkan Stress.
Semoga bermanfaat, jangan lupa sampaikan info ini kepada rakan-rakan serta saudara-saudara anda yang lain ya....

Sumber: Blog Mereka Yang Cerdik Pandai! hehehehe..